آپ کے ہونٹوں پر مسکراہٹ بھی کمال کرتی ہے تیرے لفظوں کا جادو ہر دل کو بحال کرتا ہے۔ تم میرے دل کی دھڑکن ہو، تم میرے خوابوں کی منزل ہو تیری یادوں میں کھو کر یہ زندگی ہر لمحے کو خوبصورت بنا دیتی ہے۔

آپ کے ہونٹوں پر مسکراہٹ بھی کمال کرتی ہے

تیرے لفظوں کا جادو ہر دل کو بحال کرتا ہے۔

تم میرے دل کی دھڑکن ہو، تم میرے خوابوں کی منزل ہو

تیری یادوں میں کھو کر یہ زندگی ہر لمحے کو خوبصورت بنا دیتی ہے۔

English poetry,hindi shayari,Romantic shayari,Shayari,Funny shayari,Urdu shayari,sweat shyari,Sweat Shayari

"میرا دل تیرے عشق میں دھڑکتا ہے جیسے ہوٹل کی سورج کی روشنی،

اپنی بانہوں میں ہونے کا احساس ہر خواب سے ماورا ہے۔

تیری آنکھوں کی گہرائی، تیری مسکراہٹ کی مٹھاس،

آپ کے ساتھ رہ کر ہی میں سچی محبت محسوس کر سکتا ہوں۔"

English poetry,hindi shayari,Romantic shayari,Shayari,Funny shayari,Urdu shayari,sweat shyari,Sweat Shayari

میری ساری خوشیوں کا راز تیرے لفظوں میں چھپا ہے

تیری یادوں میں کھو گیا ہوں، خود کو بھول گیا ہوں۔

تیری آنکھوں کا نظارہ میرے دل کو جادو سے بھر دیتا ہے

تم میری زندگی کا راستہ ہو، تم میرے دل کی دھڑکن کا مطلب ہو"

 English poetry,hindi shayari,Romantic shayari,Shayari,Funny shayari,Urdu shayari,sweat shyari,Sweat Shayari

تیری محبت میں کھویا ہر لمحہ جنت لگتا ہے

ہر دل تیری بانہوں میں تجھ سے ملنے کو ترستا ہے۔

تیری مسکراہٹ کی مٹھاس، ہونٹوں پر سب کچھ

تم میری زندگی کی چاندنی ہو تمہارے بغیر ہر لمحہ ادھورا ہے۔

شاعری کیسی لگی؟

Post a Comment

Previous Post Next Post